2011-04-23 | 14:25:33

Happiness and Easter

Alltså vädret har varit så himl aunderbart de senaste dagarna! Igår och idag har jag legat i solen och jobbat på brännan. Det går jättebra med Charlie också nu. Jag känner mig så otroligt mycket gladare nu. Bara lite sol och färggrann natur gör mig så mycket piggare. 

Idag var jag till banken och öppnade ett engelskt bankkonto! Äntligen. Så fick jag min första payslip hem också, det är skoj! Ingen skatt betalar jag tydligen heller, så summan jag får blir tydligen rätt okej. Inte tillräckligt att flytta till eget riktigt än, men snart så! Kommer vara underligt att gå från att se Charlie varje dag till att bara ses på helger igen. 

Pojkvännen min har börjat spela poker också. Han klarar sig rätt bra (vi talar vinster på 1-3k typ varje helg...) och han är så fin att han vill bjuda mig på presents och sånt. Jag har klagat på att jag vill gå till frissan och han erbjöd sig att stå för kostnaderna. Så Pocks a la blonde, here I come! Hoppas det också blir blondt och inte sådär mysko som det någongång blir....

Anyway, GLAD PÅSK! :DD


Kaninchen säger Happy Easter! (bild från weheartit och den är sööööt <3)
2 Kommentarer
Wilma:

Vad roligt att höra att saker fungerar bra nu! Glad för din skull :D Spännande och se hur ditt hår ser ut sen, du får lägga upp bilder!

2011-04-24 | 11:07:36
URL: http://scotlandismine.wordpress.com
Caroline:

Vilken sötnos!

2011-05-14 | 13:53:13
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.