2011-04-07 | 22:50:22

These dreams under my pillow

Idag har vädret varit underbart. Dagen har väl varit bra annars också. Vaknade vid 11, drog på mig bikini och shorts, gjorde en kopp te, tog min bok och telefon och lade mig på bakgården för att bada i värmen och lyssna på bra musik (läs: Diana Vickers och Oh Land). Faktiskt varmt. Efter två dagar har jag fått en trevlig solbränna. I april

Deras bakgård är fylld med Förgetmigej, eller Forgetmenot som det heter på engelska. Har alltid varit min favoritblomma, bara så att ni vet. Helt enkelt en väldigt vacker blomma. Ser passligt skör ut, med en vacker blå färg, liten och fin.
Bild från weheartit.
1 Kommentarer
Byron:

avundsjuk Jag vill också ha det varmt och ha tid för att sola (även fast jag inte ens gillar att sola ;))

2011-04-08 | 12:27:30
URL: http://scotlandismine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.