2011-05-02 | 15:02:52

“Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections.”

Igår hade jag typ en av de mysigaste kvällarna på en lång tid. Först kollade jag och Charlie the Cube (bäst program ever!) och sedan drog vi vidare till Raj Mahal, en väldigt fin och bra indisk restaurang i närheten. Vi åt, och åt och drack. Tre rätter + vin + archers & lemonade = väldigt otroligt fin kväll. Vi skrattade, planerade vår London-helg (om två veckor ska vi se Florrie och stanna på posh hotel och äta på fin restaurang!) och talade om oss och allt möjligt. Vi kom inte hem förrän vid 11, lite tipsy men väldigt glada.

Nu skall jag spela lite Pokémon. Charlie köpte det åt mig när jag fick mitt jobb, som en liten treat. Pokémon White alltså. Nu har jag 5 gym bagdes, och mina pokemon är mellan lv. 31 och 37. Woop! Men min söta Cubchoo evolvade till en ful Bearctic. Buuu. 

Imorgon jobb. Hela 4 dagar jobb denna vecka. Hemskheter. Så nästa helg kanske åka upp till Peterborough för utekväll med Anneli, och helgen efter det blir Florrie at Bordeline in London! So excited. 

Jag och Anneli ett antal månader sedan. Saknar utekvällar @ Met med tjejerna!
2 Kommentarer
Byron:

Åh vilken supermysig kväll du verkar ha haft :D Och pokémon är skoj :) Jag har klarat åtta gym och ska snart ta mig an pokéleguage :) Och jag måste säga att jag gillar min chubby mer som beartic, coolare :D

2011-05-02 | 20:30:35
URL: http://scotlandismine.wordpress.com
Byron:

SV: ag har White. Och mitt nuvarande team är: Beartic (43) Sigilyph (48), Whisicott (43), Emboar (46) och så håller jag på att träna upp en drakpokémon (Druddigon) och den sjätte är obestämd än så länge (antagligen en Palpitoad (sista utvecklingen) på lv 44). de behöver lite träning innan pokéleguage ;) Så nu vet du :)

2011-05-02 | 21:09:17
URL: http://scotlandismine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.