2011-05-13 | 16:20:39

Call 911, she's on the run

Har haft två dagar off work nu. Tråkigt som attan. Idag har jag städat och bara tråkat. Gjorde en schedule för morgondagen, planerade liksom när vi ska åka och ungefär när vi ska äta och har kollat upp matställen. Jag vill att det skall vara fint väder. 

Jag har gjort min WiiFit workout alla dagar denna vecka (förutom tisdag, men då spelade jag badminton i stället). Är stolt över mig själv. Å andra sidan har jag nu så ont att jag knappt kan gå. Hahah. Så går det. Ska kanske ta paus idag, och imorgon, för imorgon är det ju hotell + gig! Ser otroligt mycket fram emot det. 

Irriterad över att jag missar Eurovisionen imorgon, men kan ju banda det på Sky, så jag dör väl inte. Fast är riktigt gutted över det.

Sitter här och lyssnar på Eva & The Heartmaker. Så bra musik! Fast borde kanske ladda upp lite med Florrie, det är ju ändå henne vi skall se imorgon.

Hoppas alla har en bra dag!



Ein Pocksie


3 Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

hoppas du har en skön fredagskväll!



//anna

driver webshoppen AVANNA egdensignade tshirts linnen smycken tygkassar och posters.

www.avanna.se

2011-05-13 | 20:43:26
URL: http://pyttis.blogg.se/
Byron:

Hoppas du har det awesome nu! jag ser på ESC, du missar inget kan jag lova :P Men jag gillade Finlands bidrag :D

2011-05-14 | 21:32:34
URL: http://scotlandismine.wordpress.com
MATILDA ROSQVIST 14 ÅR:

snygg piercing :)

2011-05-15 | 16:59:16
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.