2011-05-06 | 22:58:36

“Forget love, I'd rather fall in chocolate.”

Så var veckan slut! Äntligen. I och för sig så var veckan inte för jobbig, i alla fall inte för jobbet. Det har gått fort. Igår var jag till frissan i alla fall! Från att ha überslitet här blev topparna klipta och highlights satta i. Enligt frissan en sådär "sunkissed blonde-colour - very natural!!). Resultat: caramel-färgat hår, typ. Men jag är nöjd.

Annars så kom min klänning fram igår! Den sitter väldigt bra så nöjd där med. Nu inväntar jag min lön så att jag kan gå och köpa lite smink. Typ nagellack, läppstift och så behöver jag en primer och en gel eyeliner. Hej och hejdå, lön. 

Idag står indisk mat på take away menyn. Chicken chaat som starter, Chicken Tikka Masala som main och så garlic naan med. 1.5l cola med det. Hej feting!

awkward face(s) men det kan vi ignorera.
2 Kommentarer
Holey:

iiiiiih så fint! <3

2011-05-06 | 23:10:35
Byron:

Gud så fint :D Fast du hade väldigt fin härfärg innan också :D

2011-05-07 | 19:47:27
URL: http://scotlandismine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.