2010-04-02 | 18:26:06

the color of our planet from far, far away

Idag har jag urtråkigt. Jag lyckades sova till 12, och efter det har jag sett på typ 6 avsnitt av the Big Bang Theory, och så det senaste avsnittet av Vampire Diaries. Jag dör fortfarande lite för att Damon är så hawt. 

Otroligt nog saknar jag att vara runt ungarna på jobbet, att få sjunga barnsånger dagarna i ända och leka, lära sig mer teckenspråk och helt enkelt ha något att göra.

Jag saknar vovvarna också.



Pepi och Zorro <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.