2010-08-23 | 23:07:52

"A lot of people are tired around here, but I'm not sure they're ready to lie down, stretch out and fall asleep."

Jag är trött. Tröttare än trött, faktiskt. Jag har stigit upp klockan 9, vilket kanske inte är så tidigt, men i alla fall. Hur som helst var idag min första dag då jag var ensam med pojkarna. Morgonen gick bra, Lachlan var söt och Tristan hjälpsam. Lite buttra miner och skrik, men även väldigt mycket skratt och många soliga leenden. Det var nog en intressant upplevelse. Lachlan är sjukt trotsig, vill inte att jag ska byta blöja på honom och en massa annat. Det känns inte särskilt okej att skrika för fullt åt honom heller... 

Men det var en okej första dag nog. Nu har jag jobb tisdag, onsdag och torsdag och så blir det helgledigt! 

Så skypade jag med Ida idag, och jag måste nog säga att jag redan saknar henne. Liksom vi sågs ju en massa precis före jag skulle åka, och nu saknar jag det. Ida, du får lov att komma och hälsa på snart! <3

Förresten började jag en Sims 3 Legacy, och den kan man hitta här ifall man är intresserad!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.