2010-08-29 | 23:13:29

“Boredom is the feeling that everything is a waste of time; serenity, that nothing is.”

Jag har lite för mycket ledig tid, och för lite att göra. Jo, det finns ju en massa jag kunde göra, men för lite jag vågar göra. Jag kunde ta och åka in till Stamford eller Peterborough, men det känns trist att göra det ensam. Men kanske jag gör det i veckan.

Nu har jag varit här i en vecka och två dagar. Det känns som en mycket längre tid, och samtidigt har jag svårt att fatta att det faktiskt är så att jag är här. Jag är i England. På riktigt. Jag saknar nog alla där hemma en massa, både vänner och familj och släkt. Men jag ska klara mig! Det ska gå hur bra som helst. Skype finns ju. Jag har faktiskt skypat med mamman min idag. Hon var söt och förstås sade hon att jag har smutsigt hår (vilket nog var sant också då). Så skypade jag med Ida, och hon var lika söt som alltid. Alltid en fröjd att tala med henne. <3

När jag kom hit var min hostmamma Helen jättesöt och hade fyllt en korg i mitt rum med en nallebjörn, showergel, handkräm, bodylotion och en ansiktsmask samt ett sorti doftande läppglanser. Levande blommor och doftljus hittade jag också! 


Den gillar jag extramycket! Almond Hand & Body Cream <3


PS! HOLEY ÄR BÄST DS.
1 Kommentarer
Fanny:

Jag och Byron joinar! :D

2010-08-29 | 23:53:53
URL: http://holeinhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.