2010-08-30 | 00:29:12

"It's just a show. It's not the end of Western Civilization. It's chewing gum. "

Nu käkar jag tuggummi, men det är inte det detta inlägg skall handla om. Istället skall det handla om en så tråkig sak som vad som jag gjorde förra fredagen, alltså för två dagar sedan. Jag kunde bara inte hitta ett passligt quote för det.

Jag var alltså till Stamford. Köpte en tröja, ett par skor, leggins, hygien-stuff och tre böcker. Skaffade mig ett engelskt bibliotekskort och stavade ut mitt namn till bibbatanten som såg ut som ett frågetecken när hon skulle skriva det. Stamford är en vacker stad, men tyvärr hann jag inte fota mycket då det började regna. Fint var det i alla fall. å vägen hem hoppade vi på fel buss, så vi hamnade till Oakham i stället för Wittering. Men nu har jag iaf sett det också.

1 Kommentarer
Klistertvillingen:

Åh, vad fint <3

2010-08-30 | 17:05:57
URL: http://vilmafredrika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.