2010-09-01 | 00:12:02

“Sleep is like the unicorn - it is rumored to exist, but I doubt I will see any”

Alltså jag borde sova nu. Har tagit ett skönt, långt bad och sitter nu här med en söt kissemiss i famnen. Men av någon anledning har jag bläddrat igenom 259 bilder från Emmy-galan, som jag inte ens är intresserad av. Lyckat av mig. Men jag och Holey kom faktiskt fram till att vi båda är dåliga på att gå och lägga oss. Och att vi är hemliga geeks. Vi bildade en klubb också. Tror den hette något i stil med "Vi hemliga geeks som sitter uppe hela natten för att geeka oss i hemlighet". Hon är ordförande och jag är viceordförande. Om man vill joina är det bara att kontakta någondera av oss. 

Annars har jag typ haft en relativt jobbig dag, för både Lachlan och Tristan har betett sig som smårumpor idag. Vilket de i och för sig är, men i alla fall. Allt var "Noooo!" eller "I HATE (insert any activity here)". Som typ "I hate gettig dressed", "I hate putting shoes on", "I hate football" eller "I hate washing my hands". 

Idag har jag gått omkring i byn med en tröja åt fel håll. Så går det när man är trött och skyndar till Post Office för att posta brev. Idag skickade jag iväg ett år Musse och Holey, på torsdag skall jag skicka ett åt Ida och Mommo och kanske ett åt Maya också. 

Nu skall jag anyway försöka sova. Imorgon jobbar jag från typ 9 till 20. Hoppas de beteer sig lite bättre iaf. 


Dave the Devil som inte sitter i min famn eller är snäll, men är fin i alla fall.

PS. Tydligen har jag blivit galen i att länka till folk. Naja, shit happens. DS.
2 Kommentarer
Frida:

Jag kan inte gå med i klubben, för jag är ingen hemlig geek. :o

2010-09-02 | 08:58:39
URL: http://oneofthewilds.blogspot.com
Fanny:

Men usch vad söt du är :D

2010-09-02 | 17:49:34
URL: http://holeinhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.