2010-02-10 | 11:46:27

Frissa

Jag har frissa imorgon (ringde just dit för att jag inte kom ihåg vilken tid.. :P). Men jag vet inte riktigt hur jag skall färga det eller hur jag skall få det klippt. Lite kortare, och lite mörkare hade jag tänkt. Kanske något i den här stilen: 

Jessica Stroup är fin. n_n
Men jag vet inte riktigt. Jag hade en riktigt kort och mörk bob i somras och det såg jag inte såå bra ut i.. Tänkte mig dendär frisyren i en ljusare brun. Fast jag vet inte om det skulle bli snyggt. Suck, det är alltid lika svårt!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.