2010-02-27 | 17:56:20

Giron + Glee

Tjo! Jag är i Kiruna (Giron) nu. Det är kallt och trist och sådär. Finns väl inte så mycket att göra. Pappa var söt och köpte ett mobilt bredband till mig så att jag iaf har någon underhållning. Jag har lyssnat äckligt mycke tpå en låt från Glee, som tydligen är en jättestor grej i USA. Det är en ny ungdomsserie som är väldigt musikal-ish. 




Det är alltså denna jag blivit väldigt fast i. Jag sitter och downloadar det första avsnittet nu, och halvt hoppas attd et ska vara jättedåligt så att jag inte blir fast, haha.
1 Kommentarer
Memme:

Tyvärr, du kommer att fastna. Den är lite smålöjlig men samtidigt helt underbar! <3

2010-02-27 | 18:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.