2010-02-09 | 23:07:51

Tråk.

Hej! Idag har jag haft ytterst tråkigt. Jag har suttit vid datorn, kollat Bones s05 ep 13 och 14 (nu paus ändå till April, jag döööör!) och så bestämde jag mig för att gå till Klaukkala centrum i en snöstorm! Det var ju faktiskt en bra idé, då det är 6km fram och tillbaka. Allt bara för att jag ville se the Holiday, och så hyrda jag inte ens den. Jag hyrde faktiskt ingenting, utan köpte tre filmer. Dessa:

Alltså tre mer eller mindre väldigt dåliga filmer. Min logik äger! :D
När jag gick fotade jag också lite med min crappy kamera. o_O


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.