2010-07-07 | 12:01:26

“Just because your doctor has a name for your condition doesn't mean he knows what it is”

Jag var ju alltså sjukskriven förra veckan må-to. Må, ti och ons spenderades på hälsostationen då jag gav några prover, och tada! Allt kom till bara negativt. Alltså vet de inte vad som är fel på mig. Hääärligt. Nu känner jag för att gnälla riktigt ordentligt.

Men, å andra sidan skall jag till Sverige imorgoooooon! Och jag ska träffa Memme och Holey på torsdag. <3 och Gaya och Wesela på fredag! Lycklig! Jag hoppas att det blir en lyckad resa. 

God kaka jag åt i Tallinn. :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.