2010-03-01 | 14:14:42

Starbucks

Jag sitter nu på Arlanda och väntar att flyget skall fara. Det är två timmar till det, och jag har precis gått från terminal 4 till 5, checkat in och sådär. Nu sitter jag då i Starbucks och äter en awesome Chocolate Chip Muffin och dricker Caramel Hot Chocolate (grande). Vad jag har saknat min lilla Caramel Hot Chocolate. <3 Drack såna typ dagligen då jag var i England, och det är ju redan 2 år sedan. :<




Mumsigt! :D Sitter här och chattar med folk och dricker och det är mysigt. Lyssnar på musik också. Flyget från Kiruna till Arlanda var lite scary, för typ halva tiden var vi i moln. Och det var problem med landningen då det är snöstorm (?) här. Iaf snöar det otroligt mycket och det är sjukt dimmigt. Så jag hoppas flyget till Hfors åker i tid, för annars kan batteriet på datorn ta slut. :look
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.