2010-03-24 | 15:46:20

Walking on Sunshine

Wohoo! Äntligen är det över! Hade idag mitt sista studentexamensprov och det gick överraskande bra med tanke på att jag inte pluggade till det alls! Om inte gränserna är jättehöga borde jag ha möjlighet till ett E (kan tillägga att det står för Eximia Cum Laude Approbatur och är det nästhögsta betyget)! Är jätteglad, även om jag gjorde typ världens dummaste miss ever! Jag borde lära mig läsa, möjligen.

Annars så tycker jag bestämt att detta är en underbar vårdag, då solen skiner och denna fröken njuter av en ångande kopp härligt äppelte och en saftig bit kryddkaka. 

Nu kan man äntligen utbrista: OHI ON. Vilket översätts ungefärligt till "Det är över!" och så syftar jag förstås till studentexamen och över huvudtaget gymnasiestudier. Härligt! Hurra!
2 Kommentarer
assta:

uuuh studentexamer är läskiga:((



svar: jag ska dit pga skolan -_- är bara där den dagen typ, fast vi har nog fritid efter vi gjort det som vi ska göra typ:O å det skulle vara najs å träffa dig:((

2010-03-27 | 18:50:14
URL: http://astalala.blogg.se/
assta:

Jag tror vi har fritid efter klockan 15 till halv 18 när tåget far eller nåttsånt:DD

2010-03-28 | 17:10:27
URL: http://astalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.