2010-10-19 | 18:14:09

“A guy can just as easily dump you if you fuck him on the first date as he can if you wait until the tenth.”

Hum. Jag blev frågad på en date av L. En riktigt date. As in "Do you wanna go out for dinner when I come back?". Eh. Jag vet inte. Han är trevlig och allt, men liksom han är i armen och borta i Nothern Ireland typ hela tiden. Han är trevlig och rolig och lite geeky. Men jag vet inte. Vad svarar man på sånt? I och för sig vore det lite roligt att ha gått på en riktigt "first date". I och för sig är det evigheter tills han kommer tillbaka till dessa trakter. Så jag skulle få tid på mig att säga "nej" också ifall jag skulle ändra åsikt. Nåja.

Min host dad åker till Falklands nu på fredag. Min host mum kommer att gråta tre dagar i sträck, säger hon. Ser fram emot helgen.

..Nej men jag ser faktiskt fram emot helgen. Skall ut och festa med Anneli och nya svenskan Maria som kom istället för Lisa som åkte hem. Hoppas det blir kul!
1 Kommentarer
Anonym:

Constantly partying!

2010-10-23 | 04:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.