2010-10-14 | 21:22:52

“Getting an inch of snow is like winning 10 cents in the lottery.”

Jag kan tillägga att det inte blev P&P utan nudlar till middag. Så kan jag även tillägga att det inte lönar sig att slänga ett rakblad i handväskan och sedan glömma det. Påminnelsen kan vara smått smärtsam nästa gång man försöker hitta något från väskan. Nämligen saknar jag en halv nagel nu på mitt ena mittfinger.

Idag har jag sovit tills kl 13. Hade lite catching up att göra på den fronten. Imorgon jobbar jag. Yay. Så kan jag även tillägga att jag är smått skadeglad över att jag inte befinner mig i Finland just nu. Tydligen snöar det där. Här gick folk omkring med shorts och t-shirt i helgen (okej, jag såg några få i shorts och t-shirt, men i alla fall!).


Mysigt när Molly ligger på mig såhär.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.