2010-10-01 | 22:28:57

Trust.

Nu är jag glad. Riktigt glad. Talade med M i ungefär 30min och det var mysigt även om jag kände mig som värsta idioten som bara "sorry, pardon?" hela tiden. Mysigt var det hur som helst. Jag ska till Sheffield nästa torsdag eller fredag. Såå glad. :D

Imorgon ut med Anneli och Lisa. Lisas födelsedag, så det ska festas! Riktigt skönt att det är bara vi tre, för då får vi tala svenska för hela slanten! Tidigare har vi ju haft med oss Veronika och Desiree som inte kan svenska. Men nu får vi tala svenska iaf! Först ska vi till tatueringsstudion runt 10 på morgonen, Lisa ska fylla ut hennes med mer färg. Jag ska fråga hur mycket det skulle kosta att göra den tatueringen jag vill ha samtidigt och kanske möjligen skaffa den också. Inte troligt, dock. Har inte så mycket pengar med mig nu. Men ska skaffa tatueringen inom någon månad. <3
1 Kommentarer
Frida:

Oh ho, tell me about that tattoo! :) Och om jag är online på Skype får man ringa, jag svarar nog åtminstone något (om inte annat för att säga att jag inte hinner tala just nu x)).

2010-10-07 | 10:07:03
URL: http://oneofthewilds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.