2010-10-17 | 20:14:47

"Oh Happy Day"

Idag har jag degat. Vaknade till ett sms från Helen runt 10, väckte pojkarna och gav dem frukost. Kollade efter dem till typ 12, och sedan tillbaka till rummet och dega. Har suttit vid datorn, katten har spytt i min säng och så har jag kollat på tv. Hej jag har ett liv. Det som är typiskt också är att jag har £40 på mobilen som jag måste/borde bli av med inom en månad och så har jag ingen att sms:a. Förrut gick ju allt åt att sms:a M, men ja, that's not the case now.

Så blev jag typ bjuden ut på date idag? Något fel på engelska killar. Anyway, jag mår inte hejsan, men jag orkar inte deppa. Är glad över att jag åkte till Sheffield, är en erfarenhet rikare och ärligt talat hade jag sjukt roligt. Alla jag träffade verkade riktigt roliga och så.

EDIT: men vad fan. Jag skickade till M ett sms på morgonen, typ att om han inte är intresserad är det okej, bara han säger det osvosvosv. Nu får jag tillbaka ett "jo hej allt bra med dig? Sorry att jag inte smsat, min telefon har inte funkat blabla. Inte så att jag inte är intresserad, mer det att jag inte är färdig för något seriöst än. XX". Dumma han gör ju mig bara mer förvirrad. Han kunde väl bara ha gått med på "inte intresserad" i stället för att försöka leka "good guy". Dumma pojkar. Jag tänker bli en nunna i stället.
1 Kommentarer
Frida:

Men jobbigt! D: Dumma killar när de inte kan säga rakt ut.

2010-10-18 | 11:54:06
URL: http://oneofthewilds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.