2010-10-22 | 20:41:56

"As your Lady in Waiting, I'm Waiting"

Så var det något annat jag absolut ville skriva här, men jag kommer inte på vad det är. Så jag infogar en loverly egobild av mig istället. Just to make up for it. (Väldigt fin timing på bilden annars. Ser ut som om jag försöker pussa någon, alternativt är förvånad. Alternativt HeruuX?!)



Jag sitter barnvakt. Tristan kollar på Robin Hood och jag datanördar. Väntar att Anneli skall höra av sig så jag vet om jag får sova (eller "sova") länge i natt.
1 Kommentarer
Asta:

sv: haha nåjooo:D men den var nog ändå söt.. fast läskig när den stirrade hela tiden 8( å skolresan var nice!



hur går det i England btw?:D

2010-10-22 | 23:00:04
URL: http://astalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.