2010-09-01 | 22:08:01

“A man grows most tired while standing still.”

Nu skall jag gå och dricka ett glas vin med hostmum. På en onsdagkväll. Jag vet inte om jag ska tycka att det ger vuxenpoäng eller om det bara är fånigt. 

Dagen har varit lång, jävlig och trög. Jag har haft ont i magen, kallt och kännt mig helt borta. Borttappad också. Men, det blev bra till slut, två au pairs (en från Island och en från Tjeckien) har kontaktat mig och vill gå på kaffe eller något och Lachlan gav mig en puss på kinden. Det skall bli bra och jag har ont i ryggen. Over and out.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.