2010-09-20 | 20:51:54

“Keep a diary, and someday it'll keep you.”

Jag har börjat skriva dagbok. Det är typ mysigt. Skriver med fancypants skrivstil och känner mig gammal. Lite sådär fin också, speciellt då man smuttar på ett glas Sauvignon Blanc. Har haft en väldigt god middag med familjen idag, och så efteråt diskuterade vi om hur jag trivs och om de har några klagomål. Vilket de inte hade. Så jag blev lite glad. Vi skrattade lite och sådär, och nu när jag tänker efter så trivs jag verkligen. Familjen är jättesnäll och trevlig och barnen är söta. Mitt jobb är inte krävande, tvärtom, det är löjligt lätt.

Dagens hat: när folk inte kan svara på sms snabbt. På tal om sms så ska jag få Helens Blackberry, för hon fick en iPhone 4 idag. Lite yay.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.