2010-09-02 | 17:04:31

“Blessed is the person who is too busy to worry in the daytime and too sleepy to worry at night.”

Barnen kollar på film i mitt rum. Jag orkar inte mer se på barnfilm. Jag trodde ärligt talat att den dagen aldrig skulle komma, jag som älskar ritat och barnfilmer. Men någon gräns måste det ju finnas. 

Annars har vi lekt ute idag. Två timmar i solsken. Eller pojkarna lekte och jag hängde upp byke och sjöng i takt till iPoden. Nu skall jag damsuga lite, göra middag till pojkarna och så är jag done för dagen. Så gäller det att ta sig i nacken och svara i diverse trådar på SH. Så borde man hitta energi till det också, efter att ha vaknat typ 5 gånger förra natten när Molly plötsligt fick för sig att hon ville sova i min säng. Thank you. Nu är jag trött som fan.

Just det, Jonas från X3M kontaktade mig. Han vill göra en telefonintervju för radion. Till imorgon. Så tydligen skall jag vara med på radio igen! Han vill du intervjua mig angående au pair-grejen, förstås.
Börjar bli alltför van vid att bara klä mig i linne och jeans. Borde ta och shoppa lite under helgen, men det är ju så himla tråkigt att shoppa för sig själv!

2 Kommentarer
Fanny:

Tuffing! Kan man lyssna på det om man inte bor i Finland måntro?

2010-09-02 | 17:52:34
URL: http://holeinhead.blogg.se/
Ida:

Betala min resa dit, så kommer jag jättegärna och shoppar med dig! :D

2010-09-02 | 18:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.