2010-09-24 | 22:57:24

"Something has changed within me, Something is not the same"

Usch vad jag sitter och flinar som en idiot. När jag bara tänker på det så börjar jag fnittra och le och känna mig rosa, flufflig och riktigt bubblig. Känns verkligen inte klokt. 

Denna vecka har jag jobbat lite varje dag. Fulla dagar ti-to, hade school run på måndag, och idag har jag plockat upp båda barnen och barnvaktat och nattat barnen sedan 17, typ. Lite trött nu, men sitter med ett vinglas (igen? Alkkis man börjar bli. Nej, allvarligt dricker jag typ ett glas per veckoslut här hemma om inte Helen bjuder på mer) och chattar och sms:ar och har väldigt tråkigt. Överväger att lägga mig, men borde få tag på Anneli eftersom jag ska ut med henne och tyskan Desiree imorgon.

En fin egobild för att avsluta detta.

1 Kommentarer
Emma:

hejsan. ja jag tycker oxå att det är synd att de har ändrat så mycket. visserligen har jag inte hunnit så långt med första boken, ungefär halva bara. eller det kanske är rätt långt ändå x) men de har inte hänt så mycket ännu. men hittills gillar jag boken ändå.. men JÄKLIGT synd att de har ändrat så mycket... :S

2010-09-25 | 09:59:08
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.