2010-09-09 | 18:42:54

“Laugh as much as you breathe and love as long as you live.”

Jag har tappat blogglusten alldeles totalt. Har ju inget att skriva om. Precis som jag blev så glad över att jag nästan nått 100 inläggs-gränsen. Nåja. Skolorna började här nu i veckan. Nya rutiner att lära sig, inte särskilt jobbigt. En som varit jobbig är Lachlan. Herr trött. Men det har jag väl blogat om? Whatever. Jag är trött hela tiden känns det som. 

Idag var jag till Stamford och träffade Veronika, 21, från Tjeckien. Hon var jättetrevlig och vi kom bra överens. Tog bara ett snabbt kaffe i Costa för hon skulle efter sina ungar runt 1. Så kollade vi lite runt i några butiker, jag försökte hitta en varmare (och snyggare) jacka än den jag har. Men hittade bara en ring från Dorothy Parker som jag typ gillar en hel massa. Så hittade jag underbara skor, men de har klack, och det är inte precis the ultimate thing när man kollar efter barn... Billiga var de inte heller, men ack så snygga. Ska hur som helst träffa Veronika igen på söndag. På lördag ska jag på Barbeque med familjen och Helens mamma och politiker-syrra. Så nu har jag program för helgen i alla fall! Underbart. <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.