2011-04-28 | 13:06:09

Gotta Catch'em All

Trötttttt. Hade tre dagar jobb denna vecka. Utmattande. Speciellt då jag stack från jobbet en timme tidigare på tisdag pga. dum mensvärk (go to hell...) och fick migrän igår så blev inget jobb då heller. Så det blir faktiskt bara en dags ordentligt jobb. Sedan 4 dagar ledigt igen. Thank you Will and Kate (eller Catherine som alla nuförtiden envisas att kalla henne. Tydligen är Kate för middleclass.) 

Nåja, hur som helst. Igår åkte jag in till Hertford eftersom jag behövde köpa kuvert. Gick in på Starbucks också, och där jobbade typ världens snyggaste och sötaste kille. Han var rätt flörtig, så tror han var väldigt medveten om att han var väldigt snygg. Tyvärr så är man ju tagen... (Nej, Charlie är världens underbaraste.) 

Ehm. Vad annat har hänt? Typ inget. Jag har börjat använda Wii Fit dagligen (fast inte igår för jag hade mega ont), och det är roligt. Yoga ftw. 

Nu skall jag kila iväg till jobbet! See ya later, skater.
2 Kommentarer
Byron:

Rubriken fick mig att typ bara: omg spelar Pocksie pokémon? :P Jag vill jättegärna se bröllopet men vi svenskar måste jobba/gå i skolan imorgon... Men imorgon har jag mösspåtagning, måste säga att det är ganska awesome :D Ha det bäst och hälsa fina Charlie :D

2011-04-28 | 20:58:03
URL: http://scotlandismine.wordpress.com
Byron:

SV: Åhå. Jag spelar också white :D Jag ska snart ge mig an pokéleague :D Om du kan spela online får vi byta lite pokemons och så :D Jag skulle gärna vilja se filmen med dig i London men jag tror inte jag kan. Har ju bara vart i Edinburgh i 16 dagar då. Så kanske lite svårt att bara liksom bye bye family. Hmm vi får se lite i framtiden men jag tror tyvärr inte det går :( Får gå själv helt enkelt... Men det är okej. (Fail på att jag la upp fel video :P)

2011-04-29 | 18:52:43
URL: http://scotlandismine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.