2011-04-16 | 14:07:05

Ice Ice Baby

Att börja sin morgon med glass är inte alldeles tokigt.

Nu är min första arbetsvecka förbi. Jag fick då alltså jobb på en firma som heter Maritz Research, och jag gör telefonintervjuer på finska (svenska och engelska också!!). Inte så hemskt som det låter, har varit positivt överraskad under min första vecka. Faktumet att jag på onsdagen fick åka hem efter 30min, och att jag nästa veckas måndag och tisdag bara behöver jobba 1h/dag och ändå får betalt för hela dagarna. Bästa jobbet ever, behöver typ inte jobba men får pengar, hahah. 

Annars så har jag inte gjort något alls i veckan. Halvdeppat igenom dagarna, för att vara ärlig. 

On a more positive note, mamma ringde mig igår och frågade om jag vill följa med till Playa de Ingles i januari!!! :D

Så jag kommer att ligga på stranden och steka ihjäl från den 7:e till 14:e januari! 


1 Kommentarer
Fanny:

Wii låter jättehärligt :D fast det är ju ett tag till januari :look

2011-04-16 | 16:12:03
URL: http://holeinhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.