2011-06-14 | 02:19:20

“Be happy. It's one way of being wise.”

Saker som gör mig glad:

- Hittade en Maltersers-glass (som jag inte provsmakat än, men som skall provsmakas snarast!)
- Charlie är underbart stöttande när jag mår dåligt
- Vi hade en rolig date night på lördag med god mat (indiskt, vad annars?) och en trip till pubben och en tur på quiz machinen
- Florrie har gett ut en ny EP! 
- Jobbet har flyttat! Lite längre arbetsväg, men förhoppningsvis mindre trångt och lite mer moderna utrymmen
- Har talat med mer folk på jobbet, och de är alla jättetrevliga
(- Anette från jobbet skall söka nytt jobb så förhoppningsvis får jag hennes post som coder och får göra lite monitoring också...)


1 Kommentarer
Byron:

Hej hej!



07756108816, det är mitt nummer. Skicka ett mess till mig :D



Ska till london nu på torsdag-måndag. Kanske vi kan ses på söndag? :) Kram <3

2011-07-05 | 14:05:03
URL: http://scotlandismine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.