2011-06-02 | 14:34:38

"I’m lucky I know, But I wanna go home"

Tja, i alla fall vill jag åka hem för en stund. Ska sätta mig på tåget till London om en 30min (borde kanske packa också...), sedan byter jag till Gatwick Express och förhoppningsvis är jag vid Gatwick typ 16:30 senast. Flyget lyfter 18:30 så 2 timmar tycker jag borde vara okej. 

Anyway, har inte gjort så mycket. Har jobbat, träffat Frida, shoppat, umgåtts med Charlie. Same old. Fast den italienska killen på jobbet bad mig ut på drinks på fredag. "Tyvärr" är jag ju inte i UK då. Fast iofs var det med en del andra typer från jobbet också och det hade varit roligt tycker jag. Även om Charlie kanske inte riktit gillat idén. 

Nu skall jag packa hur som helst. På fredag skall jag träffa Ida och Tilda, på lördag massa släktingar eftersom mamma har studentfest och på söndag tar jag dagen som den kommer. Skall bli underbart att träffa alla nära och kära!


Älskar min nya top annars. Och så vått hår ftw!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.