2011-06-05 | 19:09:53

“The love of a family is life's greatest blessing”

Jag sitter i mitt barndomskök. Systrarna sitter på soffan och ser på LotR och hundarna springer runt. Det känns konstigt men samtidigt så rätt, så bekvämt. Efter att inte ha sett någon hemifrån på 9 månader (förutom mamma och mormor) så känns det konstigt lätt att bara komma tillbaka. Visst har syskonen förändrats. Speciellt Matilda som insjuknat i narkolepsi (but more about that another day). 

Igår tog mamman min studenten! Jag är grymt stolt över min lilla mor. Min kära mamma kämpade hårt och klarade av det. Vi festade hårt, och idag känner man nog av det.... Man har ju mått bättre, minst sagt. Bilder från igår:

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.