2011-05-05 | 01:42:45

Dreams about hair and other things.

Imorgon skall jag till frissan! Det ska bli härligt. Så det blir frissa kl. 11, jobb 14-18:30, badminton med Charlie kl. 21 och så valvaka efter det eftersom det tydligen är massa elections här och man har en politik-galen pojkvän. 

Jobbet har varit bra denna vecka. Det går lätt och folk går med på att bli intervjuade. Hatar att åka tube varje dag, speciellt efter jobbet då det verkligen är fullt och man trängs som sardiner när man stiger på tåget. Men idag var det fint väder och eftersom jag hade 15 minuter att döda innan jobbet satte jag mig i en park och njöt av solen. London är fint på vackra dagar. Grönt i träden och människorna ser så mycket gladare ut. På såna dagar är det rätt okej att jobba i London och man går ner för gatan med ett brett flin på läpparna. Ett år sedan kunde jag inte se mig i denna situation. Nu har jag min drömkille, i min drömstad, i mitt drömland. Om jag ännu fick ett jobb som faktiskt gav mig något annat än en halv inkomst så skulle jag stolt kunna påstå att jag lever min dröm. 

Men jag är ju faktiskt på god väg.

Bild från weheartit.com
1 Kommentarer
Byron:

Läste att det är val i Skottland i dagarna. Och du lever typ min dröm också, minus att det är i London och att jag inte kan finska :P Du får säkert ett bättre betalt jobb snart! Njut av solen för här är det kallt och iförgår var det snöblandat regn. :P

2011-05-05 | 09:12:38
URL: http://scotlandismine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.