2011-05-03 | 02:08:19

“Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months.”

Klänning beställd för den 14:e! Vi har typ bestämt oss för hotellet också, blir antagligen ett Hilton-hotel, eller så Radison Edwardian vid Kensigton Forum. Ska köra på en LBD och svarta klackar. Ska försöka hitta en snygg färggrann handväska (typ clutch eller något) och hitta ett väldigt rosa läppstift (alternativt rött). Jag ser så fram emot det! Liksom kommer bli en perfekt dag, är övertygad om det. Fint hotell, bra mat, superb konsert och dans efteråt! (Äntligen får jag en utekväll...)
Annars så ska jag sova nu, måste ju försöka vara huvudvärksfri imorgon på jobbet! Har dock haft huvudvärk mer eller mindre konstant i en vecka nu, så good luck med det bara, säger jag...



Typ sådär ser jag gärna ut den 14:e! Klänningen är inte precis den där, men det är en LBD och one shoulder!
1 Kommentarer
Byron:

Snyggt! Gillar verkligen örhängena :)

2011-05-03 | 13:18:21
URL: http://scotlandismine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.