2011-05-20 | 15:26:05

“Friendship is like a glass ornament, once it is broken it can rarely be put back together exactly the same way.”

Nu har jag beställt två böcker (Jill Mansell för hjärndöda dagar och Jodi Picoult för dagar då man vill bli rörd och faktiskt tänka efter vad man gör med sitt liv) samt ett par nya earphones. De behövs faktiskt, med tanke på att mina nuvarande är väldigt sönder. Låt mig demonstrera:



Till mitt försvar använde jag faktiskt samma hörlurar i två år. 

Idag skall jag annars åka till London och gå på drinks med Frida-Friday! Ser fram emot det, för hon är söt och jag behöver faktiskt komma ut ur huset. Lite surt dock, för Charlie beställde L.A. Noire, och det kom idag och jag vill ju också spela! Vi bestämde att vi skulle spela tillsammans, men jag är julgubben om han faktiskt väntar på att jag ska komma hem nu ikväll. 

Annar så har jag beställt flygbiljetter hem! Skall ju hem och hälsa på när mamma tar studenten, vilket är faktiskt precis om två veckor. Ser väldigt mycket fram emot att få träffa alla släktingar och alla i familjen.
1 Kommentarer
Byron:

Åh LA Noire vill jag ha! Men tänker inte köpa det typ en månad innan jag åker :P Så får vänta tills/om det kommer till pc. Dina hörlurar var rätt trasig, på en sån nivå att de nog är farliga tillochmed :look

2011-05-21 | 11:36:49
URL: http://scotlandismine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.