2011-05-10 | 22:16:37

“I stayed in a really old hotel last night. They sent me a wake-up letter.”

Tillbaks från badminton nu! Förlorade som vanligt, men jag spelade i alla fall lite bättre. Börjar få tillbaka mina krafter. Måste bara jobba på uthållighet. Borde väl börja jogga eller något, även om jag hatar det mer än döden. 

Annars så är hotellet bokat. Superior-rum, full english breakfast, £15 credit for drinks & food och late check out (vi behöver inte checka ut förrän 3pm). Rummet ser fint ut också!



Nu är det ESC-dags! Hörde Finlands låt och det var första året på länge jag inte behöde skämmas så mycket. Fortfarande inte mycket att hänga i julgranen dock.
1 Kommentarer
Byron:

Woohhhh! Vi slår på stort. Ser jättefint ut :D

2011-05-11 | 09:01:05
URL: http://scotlandismine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



20, förvirrad, förälskad.

Jag är en tjej som bor lite utanför London och försöker hitta mig själv, mitt drömyrke och leva livet. Bor tillsammans med min fotbollsgalna, te-älskande pojkvän och tar dagen som den kommer.
bloglovin



TIPSY: rund om fötterna.

GUTTED: Irriterad, störd. I'm so gutted.

AUDACIOUS: Djärv, Dristig, Fräck.